סערה בבאר שבע בעקבות מודעה שהופצה בבאר שבע

Pinterest LinkedIn Tumblr +

סגן ראש עיריית באר שבע שמעון בוקר, יצא נגד ההפרעה שאירעה לתפילת יום כיפור המסורתית בתל אביב, ותקף: “מחאת השנאה שהביאו באוטובוסים מהקיבוצים וממרכז הארץ”
סערה התעוררה לאחרונה בבאר שבע, לאחר מודעה שנויה במחלוקת שפורסמה ע”י סגן ראש העיר, שמעון בוקר. במודעה, מתייחס בוקר להפרעה שאירעה לתפילת יום כיפור המסורתית בתל אביב, וכותב: “זה יגמר בשריפת בתי כנסת?! אני נשבע – בבאר שבע זה לא יקרה”. בתגובה, הוגשה נגדו תלונה. גנץ מתקפה חריפה: “קורא לנתניהו להפקיע מבן גביר את בחירת המפכ”ל”
“אנשים בכו, הרסו את היום הקדוש”: ברחבי הארץ מגיבים לסערת התפילה בהפרדהמאחורי התלונה שהוגשה במשטרה, עומדים עידו אטיאס וטימור מיכאלי, מובילי רשימת הצעירים הליברלית בעיר ״חוזה חדש לבארשבעים״, לטענתם הגישו את התלונה “בעקבות דברי ההסתה של בוקר בקמפיין הבחירות שלו”. מיכאלי העלה פוסט ברשתות בצירוף הפלייר וכתב: “המחנה הליברלי תחת מתקפה
בוקר, המתמודד למועצת העיר עם מפלגת “64 מנדטים” שנתמכת על ידי הליכוד, התייחס בשיחה עם “מעריב” להגשת התלונה, וניסה לסתור את הטענות. “במשך 75 שנה באר שבע הייתה עיר של אחדות בין חילונים, חרדים, כיפות סרוגות והרוב המסורתי, עד שהביאו לכאן את מחאת השנאה באוטובוסים מהקיבוצים וממרכז הארץ ובעלות של מאות אלפי שקלים. ראינו את המדרון החלקלק בהתנהלות המחאה בשנה האחרונה, נגד כל מה שמסמל ומריח יהדות”, תקף. עוד הוסיף: “אני לא חושב שמישהו באמת ישרוף בית כנסת עכשיו, אבל לפני שנה גם לא העזנו לדמיין בסיוטים שלנו מחאה ביום השואה, את מסיבת הפיצות בבתי החולים בפסח, את ההטרדה השיטתית נגד דוכני התפילין, את פיצוץ ההקרנה לנשים דתיות וכמובן את אירועי כיפור דיזנגוף. יש לנו חוזה בן 3000 שנה ואנו לא זקוקים לשום חוזה חדש”.

כתבות נוספות

שתף ברשתות החברתיות.

About Author

blank