עבריינים סחטו באיומים בעל מאפייה בבאר שבע

Pinterest LinkedIn Tumblr +

בית משפט השלום בבאר שבע גזר את דינם של בילאל ודראר אלסאנע, שסחטו באיומים בעל מאפייה בעיר בתמורה להגנה עליו.

בית המשפט השלום בבאר שבע גזר לאחרונה על בילאל אלסאנע ודראר אלסאנע, 32 חודשי מאסר בפועל, קנסות ופיצויים. זאת לאחר שהורשעו, על פי הודאתם בסחיטה באיומים של בעל מאפייה בעיר וחבלה במזיד ברכב.

על פי כתב האישום המתוקן, בו הודו הנאשמים. בילאל ודראר, סחטו באיומים ובכוח בעל מאפיה בבאר שבע, במטרה לגבות מהעסק תשלום כספי בתמורה להגנה עליו. במשך כחודשיים ובהזדמנויות שונות, הגיעו הנאשמים למאפיה, לקחו מוצרים מבלי לשלם עליהם והציעו לבעל המאפיה הצעות לעזרה בעסק. לאחר החודשים, הגיעו הנאשמים למקום ובילאל אמר לבעל המאפיה “אני חייב לקחת כסף מהעסק הזה, אני לא אשחרר, או שהעסק סגור או שאני מקבל פה משהו, אין כזה דבר באמצע”.

בעל המאפיה קרא לאנשים קרובים לו על מנת “להפגין נוכחות” ולנסות להרחיק את הנאשמים. בתגובה, איימו הנאשמים: “רק על זה שהבאת לפה אנשים אתה לא תצא מזה בחיים, אני סוגר לך את העסק” ועוד. בנוסף, דראר תקף את הנוכחים במקום ויחד עם בילאל גרם נזק לרכבים שחנו בסמוך למאפיה.

במסגרת ההליך שנוהל על ידי עו”ד מוחמד סולימאן ותהילה נידם מפרקליטות מחוז דרום (פלילי) נטען כי “לא מדובר במי שנכשלו בשיקול דעתם באופן חד פעמי, אלא מדובר בתכנון קפדני ושיטתי של הנאשמים כחלק מתופעת “הפרוטקשן”. עוד נטען, כי הנאשמים פעלו מתוך מניע עברייני כלכלי במטרה לעשות כסף קל על גבו של אדם תמים”. כמו כן, ציינה הפרקליטות כי מדובר בתופעה שכיחה במדינה ולכן יש להטיל עונשים מממשיים ומוחשים להוקעת התופעה. מאידך גיסא, טענה ההגנה כי יש להטיל את האשמה גם על המתלונן שבמקום ללכת למשטרה קרא למקורביו.

שתף ברשתות החברתיות.

About Author

blank