פרשת היעלמות ליאור באנייה מתפתחת

Pinterest LinkedIn Tumblr +

חוקרי תחנת משטרת באר שבע הצליחו לאתר את א’, בן 23, צעיר תושב העיר באר שבע בשנות העשרים לחייו, כשהוא נוהג במכוניתו השכורה של באיינה מסוג “קיה פיקנטו”. החשוד נלקח לחקירה אבל שמר על זכות השתיקה וסירב לספר לחוקרים איך הגיעה אליו מכוניתו של באיינה.

כאמור ליאור באנייה נעלם ב 25 לדצמבר 2023 ולא נמצאו עקבותיו, החוקרים ניסו לדלות מ- א’ מידע שיסייע לאיתורו של באיינה אבל הוא שמר על זכות השתיקה. א’, הובא על ידי משטרת באר שבע להארכת מעצר בבית משפט השלום בבאר בחשד למעורבות בהיעלמותו של באיינה. החוקר ביקש להאריך את מעצרו בעשרה ימים בחשד שהוא יודע פרטים על היעלמותו של באיינה אבל כאמור הוא אינו מדבר ושומר על זכות השתיקה.

לפי חוקרי משטרת באר שבע ברכב נמצאו ממצאים שמעלים חשד שבוצעה עבירה משמעותית, אך הוא לא פירט מה הממצאים.

לפי החוקרים מחומר הראיות עולה שאכן בוצעה עבירה פלילית משמעותית. ומכך החליטו החוקרים שבשלב זה א’ חשוד בעבירה של קשירת קשר לפשע.

במהלך הדיון סנגורו של א’, עו”ד יחיא סעדה מהסנגוריה הציבורית, ביקש לשחרר אותו למעצר בית מאחר ולא הוכח שיש לו קשר להיעלמותו של באיינה או לחילופין להאריך את מעצרו במספר ימים מופחת.

השופטת שדנה בתיק האריכה את מעצרו של א’ בשלושה ימים בלבד. היא ציינה בהחלטה כי הוא לא ענה לשאלות החוקרים ולא מסר הסבר לראיות שהוטחו בפניו. השופטת חשפה ש-א’ כנראה פגע בבאיינה אבל לדבריה החוקרים לא יודעים באיזו צורה. ועד לרגע זה באיינה לא נמצא.

כתבות נוספות

שתף ברשתות החברתיות.

About Author

blank