קיבוץ ניר יצחק עשוי להיקלט בבניין מגורים בבאר שבע

Pinterest LinkedIn Tumblr +

קיבוץ ניר יצחק עשוי להיקלט בבניין מגורים בבאר שבע מנהלת תקומה הודיעה כי קיבוץ ניר יצחק מעוטף עזה עשוי להיקלט בבניין מגורים בעיר או במלון באילת.

מנהלת תקומה ממשיכה ביישום שלב הביניים בדבר קליטת התושבים המפונים מחבל העוטף הודיעה כי קיבוץ ניר יצחק ייקלט במלון באזור אילת או בבניין מגורים בבאר שבע וקיבוץ מגן יישאר במלון בים המלח לתקופת ביניים עד שתתאפשר חזרה לבתיהם.

ההחלטה התקבלה היום עם ראש המועצה, הקהילות וההנהלות המקומיות וסוכם כי תושבי קיבוץ ניר יצחק ייקלטו במלון באזור אילת או בבניין מגורים בבאר שבע, וקיבוץ מגן יישאר במלון בים המלח לתקופת הביניים, עם תמיכה ומעטפת נרחבת יותר בכל הקשור להרחבת שטחי האכלוס, ומענים בתחומי חינוך, רווחה ובריאות.
זאת, עד שתתאפשר החזרה המלאה לבתיהם. העקרונות העומדים מאחורי ההחלטה הם שימור הקהילה וחוסנה, צמצום מספר המעברים תוך שהמנהלת רואה לנגד עיניה את רצון התושבים ואת חיזוק הקהילה ופועלת בהתאם לכך.

המנהלת ממשיכה כל העת לעבוד בשיתוף פעולה עם ראשי המועצות, משרדי הממשלה ובתיאום עם יתר הישובים על מנת לגבש פתרונות נוספים עבורם.
עד כה התקיימו שולחנות עגולים לסיכום פתרונות הביניים ויציאה לעבודה לגביהם עם הישובים הבאים: חולית, בארי, ניר עוז, נחל עוז, רעים, כיסופים, כפר עזה, נירים, נתיב העשרה, כרם שלום, קיבוץ מגן וניר יצחק.

כתבות נוספות

שתף ברשתות החברתיות.

About Author

blank