רוביק דנילוביץ’ המועמד היחיד לראשות העיר באר שבע

Pinterest LinkedIn Tumblr +

לראשונה בהיסטוריה מועמד יחיד לראשות עירית באר שבע, הבחירות המקומיות בבאר שבע  וראש העירייה, רוביק דנילוביץ’, הוא המועמד היחיד לבחירות ראשות העיריה בבאר שבע,  וזה קורה לראשונה בהיסטוריה של העיר.
לאחר סיום הגשת הרשימות לבחירות בבאר שבע מתברר כי רוביק דנילוביץ’ הוא המתמודד היחיד לראשות העיר ולמעשה אין שום מתמודד מולו.
סגן ראש העירייה שמעון בוקר ועדיאל חדד שהצהירו כי יתמודדו הסירו את מועמדותם ברגע האחרון. דנילוביץ’, שנבחר לראשונה לראשות העיר בשנת 2008, נותר לבד במרוץ והוא הולך לקראת קדנציה רביעית ברציפות.
זו הפעם הראשונה בתולדות העיר שמועמד יחיד מתמודד בבחירות, שיא שלא מעט סבורים כי הוא פוגם בהליך הדמוקרטי עצמו.
עתה, כשברור שבחירתו של דנילוביץ’ היא ודאית, הדרמה עוברת לבחירות למועצת העיר, שם יתנהל מאבק על כל מושב מתוך 27 מושבים במועצה, חלקן רשימות חדשות שצעירים מובילים אותם.
172,787 בעלי זכות הצבעה ינסו לשנות את הרכב המועצה הנוכחית וינסו להזכות בכמה שיותר מנדטים. בין הרשימות של צעירים שיתמודדו: רשימת ” קהילה” בראשות צח ברק, “חוזה חדש לבאר שבעים” בראשות עידו אטיאס ורשימות אחרות.
לראשונה גם תתמודד רשימה משותפת של ערבים ויהודים אותה מוביל עו”ד שחדה אבן ברי. רשימת “כן לביטחון” בראשות יהודה בננו נפסלה ברגע האחרון בשל אי עמידה בתנאים של תקנון הבחירות.

כתבות נוספות

שתף ברשתות החברתיות.

About Author

blank