רוביק נפגש עם חברותיה של אלינה וייסברג ז”ל

Pinterest LinkedIn Tumblr +

ראש עיריית באר שבע, רוביק דנילוביץ’ – נפגש השבוע עם בני משפחתה וחבריה של אלינה וייסברג ז”ל, תושבת העיר שנרצחה בחוף הים בזיקים כשהיא רק בת 17.

תוכן גולשים. שימוש לפי סעיף 27 א בחוק זכויות היוצרים

תוכן גולשים. שימוש לפי סעיף 27 א בחוק זכויות היוצרים

כחודש וחצי לאחר שנרצחה בדם קר בחוף הים בזיקים, בעודה רק בת 17 – ראש עיריית באר שבע נפגש עם חברותיה של אלינה וייסברג ז”ל, תלמידת תיכון מקיף ג’ בעיר

גופתה של וייסברג זוהתה מספר ימים לאחר הטבח הנורא. בהודעה שפרסם רוביק, סיפר האחרון על המפגש המרגש: ”נפגשתי אתמול עם חבריה של אלינה וייסברג ז”ל, שנרצחה בשבת הנוראית ב-7 באוקטובר בחוף זיקים. חבריה, תלמידי תיכון מקיף ג’, יחד עם מורותיה ורכזת השכבה של אלינה ז”ל, פנו אליי בבקשה להיפגש כדי למצוא דרך ראויה ומכובדת להנצחתה. בשיחה המרגשת שקרעה את הלב, הם שיתפו אותנו בכאב בסיפור חייה, על היותה נערה עם שמחת חיים מיוחדת ואהבת אדם יוצאת דופן”.

”שוחחנו על הדרכים בהן יוכלו חבריה לבית הספר להנציח אותה, תחילה במסגרת הבית ספרית ובהמשך במסגרת העירונית. לכשתסתיים מלחמת “חרבות ברזל”, בע״ה בניצחון של מדינתנו, נדאג להנצחת כל יקירינו ויקירותינו שנרצחו, שנפלו, שמסרו את נפשם בהגנה על הארץ הטובה שלנו. עד אז נתפלל ונייחל לחזרת כל החטופים במהרה ובשלום, ולחזרתם בשלום של כל כוחות הביטחון, וניצחון ישראל”.

אלינה וייסברג (17) וחברה שחף קרייף (17) בילו בוקר רומנטי יחד עם חברים בחוף זיקים. כשהשמש עלתה, האווירה הפסטורלית התחלפה במהרה לאווירה מסוייטת כשהמקום הפך לזירת טבח.

אלינה וייסברג. תוכן גולשים, שימוש לפי סעיף 27 א' בחוק זכויות היוצרים

אלינה וייסברג. תוכן גולשים, שימוש לפי סעיף 27 א’ בחוק זכויות היוצרים

בשעה שמחבלי חמאס חדרו לישראל, וייסברג, קרייף ו-3 מחבריהם התחבאו בשירותים ציבוריים בקרבת החוף. שחף הצליח לתעד את רגעי האימה הללו בסרטון ולשלוח אותו לחבריו. בתחילת הסרטון נראים אזרחים בתוך תאי השירותים, כשברקע נשמעות יריות וחייל צה”ל מתועד כשהוא נכנס לאחד החדרים במקום.

בסרטון, נשמעת אלינה ז”ל בעודה שואלת: “אלו מחבלים?”, ולאחר מכן נשמעות יריות נוספות שלאחריהן האזרחים נשכבים על הרצפה. במקביל החייל נראה יוצא מהחדר בעוד האזרחים ממשיכים להתחבא. באותו הערב, שי אחיו של שחף הגיע לחוף ונחשף למראות המזוויעים של הטבח במקום.

שי מצא גם כפכף בודד שהיה שייך לאלינה ואותו היא נעלה באותו בוקר. יום לאחר מכן, נודע למשפחתו של שחף מסרטון שהעלו המחבלים לרשתות החברתיות כי שחף נרצח. הסרטון הנורא מציג אזרחים שנרצחו בעודם שוכבים בשלולית דם בתוך תאי השירותים. ואולם בסרטון לא ניתן היה למצוא כל זכר לאלינה. במשך 8 ימים למשפחתה של אלינה לא היה מידע על מקום הימצאה, עד לקבלת הבשורה הקשה הלילה. יהי זכרה של אלינה ברוך.

כתבות נוספות

שתף ברשתות החברתיות.

About Author

blank