רוביק קורא להחזרת שני חטופים תושבי באר שבע

Pinterest LinkedIn Tumblr +

נועה ארגמני וניק בייזר, תושבי באר שבע אשר נחטפו לעזה בידי החמאס – עדיין מוחזקים בשבי ויש ערפול כבד על מצבם. כעת, יצא ראש העיר רוביק דנילוביץ’ בקריאה לכל ידידי העיר והארגונים הבינלאומיים לעזור להחזירם בשלום הביתה.

ראש העיר באר שבע פנה לארגונים וגופים בינלאומיים בבקשה לעזרה ותמיכה במאמצים להחזרת החטופים: בהודעה שפרסם הבוקר, סיפר רוביק כי הוא פנה לזירה הבינלאומית בניסיון לרתום אותם למען המאמץ לשחרור החטופים, בהם גם שני תושבי באר שבע – ניק בייזר ונועה ארמגני.
בהודעה שפרסם הבוקר, כתב רוביק: ”פניתי הבוקר לשותפים של העיר באר שבע בזירה הבינלאומית, לראשי הערים התאומות, לראשי ארגונים בחו”ל, לשגרירי מדינות איתם אנחנו בקשר, לראשי קרנות וגופים בינלאומיים מולם אנו עובדים, לרתימתם למאמץ לשחרור החטופים והחטופות”.
”המאבק לשחרור החטופים והחטופות אינו נחלתו של מטה המשפחות בלבד, אלא מאמץ כלל ישראלי בו כולם נדרשים להפעיל את הקשרים להפעלת לחץ על המנהיגים ועל כל מי שיכול לסייע, ולשמירת הסוגיה רלוונטית על סדר היום הלאומי והבינלאומית”.
”קטיה וסרגיי בייזר, הוריו של ניק ,וליאורה ויעקב ארגמני, הוריה של נועה – אתם לא לבד! העיר באר שבע לצידכם במאבק להחזרתם של כל החטופים לביתם בשלום ובמהרה”.
במכתב שנשלח כתב רוביק: ”חברים, שותפים יקרים של העיר באר שבע, כבר למעלה מ-68 ימים שהעיר באר שבע כמו החברה הישראלית ומדינת ישראל כולה, מתמודדת מול שבר עמוק שפצע את נפשנו. בזמן שכוחות הביטחון פועלים להחזרת הביטחון לתושבי מדינת ישראל, אנו מודאגים ממצבם ההולך ומחמיר של החטופים, שנחטפו באותה שבת שחורה ב-7 באוקטובר”.
החטופים שחזרו העידו על חומרת מצבם, על התנאים הקשים ועל ההתעללות בהם. בין החטופים גם שני תושבי העיר באר שבע, ניק בייזר ונועה ארגמני, משפחתם ויקיריהם נקרעים בימים אלה בין חוסר וודאות לבין דאגה עמוקה למצבם”.
”אני קורא לכם בפנייה אישית ומבקש את עזרתכם ותמיכתכם במאמצים להחזרת החטופים. סייעו לנו דרך הקהילות ודרך מועצת העיר והרשויות המקומיות, מול הממשלות ומול המנהיגים שלכם להפעיל לחץ ולהצטרף למאמץ שלנו להשיב את כל אחד מהם- גברים, נשים, מבוגרים וילדים”.

כתבות נוספות

שתף ברשתות החברתיות.

About Author

blank