רס”ר יהונתן מלכה מבאר שבע ויוחאי גור הרשברג מחוות פיליפ נהרגו אמש

Pinterest LinkedIn Tumblr +

לפני זמן קצר הותרו לפרסום שמותיהם של שני חללי צה”ל – רס”ר יהונתן מלכה, תושב העיר באר שבע ויוחאי גור הרשברג, הבעלים המיתולוגי של חוות פיליפ. הודעה נמסרה למשפחתיהם.

צה”ל התיר היום (רביעי) לפרסום את שמותיהם של שני חיילים שנפלו ביממה האחרונה וביניהם גם חייל מב”ש. בכך עלה מספר החללים מתחילת המלחמה עלה ל-410.
בצה”ל מודיעים לפני זמן קצר כי שני חיילים נפלו וביניהם רס”ל (במיל’) יהונתן מלכה, בן 23 מבאר שבע, לוחם שיריון בגדוד 82, שבעוצבת “סער מגולן” (7) שנפל אמש בקרב בחאן יונס שברצועת עזה. לאחר מותו, הועלה יהונתן מדרגת סמ”ר (במיל’) לדרגת רס”ל (במיל’).

הלוויתו של יהונתן תתקיים היום (יום רביעי, 6.12.23) בשעה 14:30 בבית העלמין הצבאי בהר הרצל. אוטובוס יעמוד לרשות המלווים בשעה 12:15 בבית הכנסת “זכור לאברהם”, רחוב התורה הגואלת 2, ב”ש. המשפחה יושבת שבעה בבית משפחת מלכה ברחוב אורות ישראל 57, ב”ש.

עוד מפרסם הבוקר דובר צה”ל את שמו של יוחאי גור הרשברג, אשר נהרג גם הוא – בתאונת הדרכים הקטלנית אמש בצומת שדה תימן. הרשברג בן ה-52, מוכר בתור הבעלים המיתולוגי של חוות ”פיליפ”, אשר נמצאת לא הרחק מבאר שבע. הוא נפל בעת מילוי תפקידו בתור מפקד יחידת איתור נעדרים בעוצבת האש (אוגדה 98)

אמש הותרו לפרסום שמותיהם של שבעה חללים שנפלו בקרבות ברצועה וביניהם גם רס״ר (מיל׳) מתן דמארי, בן 31 מדימונה, מפקד כיתה בפלוגת הסיור של חטיבת האש.

כתבות נוספות

שתף ברשתות החברתיות.

About Author

blank