רשימה חרדית בבאר שבע יוזמת מצעד מחאה נגד הקהילה הלהט”בית

Pinterest LinkedIn Tumblr +

חשש מעימותים בבאר-שבע בשבוע הבא, כאשר רשימת ‘ציר נאמן’ של הרב נחום קרליץ תערוך תהלוכה מעוררת מחלוקת נגד הקהילה הלהט”בית: “מחאה נגד תסביכי מגדר, הרס התא המשפחתי והסדר העולמי החדש”. סיעת קהילה: צעדים והפגנות הקוראים להדרה ושלילה של האחר הם פוגעניים ואין להם מקום בבאר שבע.
מערכת הבחירות בבאר-שבע מתחממת, הפעם בצעד של קבוצה דתית-חרדית: רשימת ‘ציר נאמן’ בראשות הרב נחום קרליץ, שמתמודדת למועצת העירייה, מתכננת ביום שלישי הבא תהלוכת ספרי תורה תחת הכותרת של התנגדות לקהילה הלהט”בית ולאג’נדות ליברליות.
ברשימה מזהירים מפני התרחבות הפגיעה, כלשונם, בערכי המשפחה ואומרים בפוסטים שפורסמו: “נקדם את זהותנו וערכינו, מחאה כנגד נירמול תסביכי מגדר, הרס התא המשפחתי והסדר העולמי החדש… הגיע הזמן לצאת למצעד משלנו, כזה בו נקדם את זהות בני עמנו וערכיו”.
על פי התכנון, התהלוכה תצא מרחבת ‘חן’ בשכונה ב’ ותסתיים ברחבת העירייה, בדיוק אותו מסלול בו התקיים מצעד הגאווה בחודש יוני.
גורמים בקהילה הגאה מסרו בתגובה כי “מדובר באמירות חשוכות שנועדו לפלג ולהגביר את השנאה, אנחנו קוראים לנהוג בדרכי שלום ובסובלנות”. החשש הוא כי תהלוכה מסוג זה עלולה להצית מאבק ועימותים בין תומכים בתהלוכה למתנגדים מהשמאל שיגיעו להפגין ולמחות.
גם בקרב מארגני התהלוכה לוקחים בחשבון שלא הכל יעבור בשקט ובכל זאת קוראים לציבור להגיע:”תיתכן התנגדות לתהלוכה זו משונאי עמנו ומורשתינו. הם לא רלוונטיים, אנחנו הרבה יותר ודורשים לחיות על פי אמונתנו בארץ ישראל מדינת העם היהודי… בואו נראה לגלובליסטים מה אנחנו חושבים על הסדר העולמי החדש שלהם, אותו הם דוחפים לכולנו במרמה ובכפייה”.

כתבות נוספות

שתף ברשתות החברתיות.

About Author

blank