שוד תחנות הדלק בבאר שבע ממשיך

Pinterest LinkedIn Tumblr +

יומיים אחרי המקרה של אביב אגם שפורסם כאן באתר ובדף הפייסבוק של אביב בבאר שבע האלימות וחוסר הביטחון חזרו להרים ראש בבירת הנגב. והפעם צעירים בדואים מגיעים לאחת מתחנות הדלק בעיר, מאיימים על המוכר ברצח, עוקרים את הקופה מהמקום, ונמלטים עם כמה אלפי שקלים ועוד ציוד יקר ערך

הפעם הייתה זו חנות נוחות בתחנת דלק בעיר, שהותקפה בליל שבת האחרון על ידי שלושה צעירים בדואים שהגיעו למקום עם מכונית טויוטה אפורה.

השלושה לבושים במעילים וקפוצ’ונים המכסים את פניהם, השלושה חדרו לתוך החנות, תקפו את הקופאי במקום, גם הוא תושב הפזורה הבדואית – ואיימו עליו שיירצחו אותו אם יעז להפריע להם.

השלושה עקרו את הקופה ממקומה וגרמו לנזק של אלפי שקלים. אחרי שסיימו להשחית את המקום, הם עזבו את תחנת הדלק עם כמה אלפי שקלים שלקחו מהקופה וכן מאות חפיסות סיגריות ופריטים יקרים נוספים. מצלמות האבטחה בחנות ומחוצה לה תיעדו את השודדים מכל זווית אפשרית כמו גם את מספר לוחית הרישוי של המכונית עמה הגיעו ככל הנראה מדובר בלוחית מזויפת.

עם קבלת התלונה על השוד בערב שבת האחרון פתחו חוקרי תחנת משטרת באר שבע בחקירה, אך בדומה לשוד שארע לפני כשלושה שבועות – טרם נעצרו חשודים בפרשה.

משטרת ישראל חייבת לעשות מעשה – איינשטיין הגדיר בזמנו  אי שפיות: לעשות אותו דבר שוב ושוב ולצפות לתוצאות שונות. כלומר משטרת ישראל לא יכולה להמשיך להתנהל כפי שהיא מתנהלת עד היום, כך במגזר החרדי וכך בישובים הערבים בצפון ובדרום עם הבדואים וכן גם עם ארגוני פשיעה, השוטר הממוצע פוחד להתעסק עם התושבים הללו, אז מה הפתרון ? כמו באיטליה, הוקם כח משטרה צבאי בשם ה קרביניירי אלו בעצם חיילים בקבע לוחמים המתפקדים כמשטרה שנלחמת בפשיעה הקשה ובמאפיה של איטליה.

הם חמושים ואחראים על כל הפשעים החמורים עם כלי רכב מיוחדים, הם עוברים מסלול לחימה וכאן בארץ בהחלט אפשר לגייס חיילים קרביים משוחררים, בכל איטליה מאוד פוחדים ויראים מהם ונותנים להם כבוד מלכים, אף אזרח לא מתעסק עם היחידה הזו, רק כח לוחם חזק ללא פשרות שיפשוט על העולם העברייני היהודי והערבי יעצור את השתוללות הפשע כאן, וכמובן כח כזה צריך גיבוי מלא של הממשלה ושל הפרקליטות.

 

שתף ברשתות החברתיות.

About Author

blank