שוטרים ירו למוות בגבר בבאר שבע: “צעק ‘אללה אכבר’, תקף וניסה לחטוף נשק”

Pinterest LinkedIn Tumblr +

גבר כבן 30, תושב טירה, מורשד עבד אלחאי, נורה הבוקר למוות לאחר שניסה לגנוב נשק משוטר ברחוב הצבי בבאר שבע.

תושב טירה שככל הנראה היה בגילופין נעצר אחרי שאיים להתאבד, אך הצליח להימלט עם רכב ואז לדברי המשטרה התפרע, צעק “אללה אכבר” ותקף אזרחים, לאחר מכן ניסה לחטוף נשק משוטר, ונפגע מירי אזהרה שבוצע לרגליו, כעבור זמן קצר נקבע מותו, הרקע לאירוע פלילי, מפקד המחוז הורה לבדוק את נסיבות האירוע.

האירוע הוגדר בתחילה כניסיון פיגוע שנמנע משום שעלה חשד שמדובר במחבל, אך בהמשך התברר כי ככל הנראה מדובר בשיכור. המשטרה, שהגיעה למקום בכוחות גדולים – חוקרת את האירוע.

השוטרים הוזעקו לזירת האירוע לאחר שבמוקד 100 התקבלה קריאה בדבר חשוד שצעק “אללה הוא אכבר” תוך שהוא מתפרע ותוקף אזרחים ברחוב הצבי בבאר שבע.

במהלך מעצרו השוטרים ביצעו שימוש בטייזר ובאמצעים בכדי לעצור אותו והוא המשיך להתפרע. השוטרים ביצעו ירי אזהרה לאוויר ולאחר מכן לעבר רגלו, החשוד תושב טירה נעצר הועבר לטיפול רפואי ובמהלכו של הטיפול נקבע מותו.
בנוסף התברר כי לפני האירוע איים החשוד בהתאבדות ונעצר על ידי ניידות של משטרת התנועה. הוא נמלט מהכוחות תוך שהוא נוסע נסיעה פרועה באזור בית החולים סורוקה.

השר לביטחון לאומי, איתמר בן גביר הגיב “אני מגבה את השוטר אשר הגן באמצעות נשקו על עצמו ועל סביבתו, כך בדיוק צריך לפעול – עירנות וקור רוח. השוטרים שלנו פועלים ימים כלילות על מנת לתת ביטחון לאזרחי ישראל, בשם כל המדינה אני מצדיע להם”.

כתבות נוספות

שתף ברשתות החברתיות.

About Author

blank