שוטרים נפצעו בקטטת ענק עם תושבים בנווה נוי

Pinterest LinkedIn Tumblr +

דוברות משטרת ישראל הודיעה על עצירת 12 חשודים שתקפו ואיימו על שוטרי באר שבע בעת מילוי תפקידם. דוברות המשטרה: “כל אירוע אלימות יטופל באפס סובלנות באופן נחוש וחסר פשרות תוך מיצוי הדין עם פורעי החוק למען שלום הציבור ובטחונו”

ביום חמישי הודיעה דוברות משטרת ישראל על עצירת 12 חשודים, תושבי העיר באר שבע, אשר תקפו ואיימו על שוטרים בעת מילוי תפקידם במהלך טיפול באירוע של הקמת רעש בעיר. משטרת ישראל הגיבה לאירוע ומסרה: “משטרת ישראל תמשיך לטפל בחומרה נגד כל אירוע אלימות, לרבות אירועי אלימות כלפי שוטרים אשר פועלים לילות כימים על מנת להבטיח את שלום הציבור בשגרה ובחירום”.
כאמור, אתמול בערב (חמישי), משטרת ישראל קיבלה תלונה על מסיבה רועשת העולה מתוך בית בשכונת נווה נוי שר בבאר שבע. לאור הדיווח, כוח שיטור של תחנת באר שבע הגיע לזירה ופעל להפסקת הרעש בשל מסיבה שהתקיימה בשכונת נווה נוי. במהלך האירוע, נזרקו אל עבר ניידת המשטרה בקבוקי זכוכית שפגעו בניידת ובשוטר. מלב זאת, מספר חשודים החלו לתקוף את השוטרים ולאיים על חייהם.
ןמשטרת ישראל עצרה 12 חשודים, תושבי העיר באר שבע, שתקפו ואיימו על שוטרים – לאחר שאלו הגיעו לבית בנווה נוי בעקבות טענות על רעש. בשל כך, ארבעה שוטרים נזקקו לטיפול רפואי.
כוח שיטור של תחנת באר שבע, לצד סיירים מטעם מחלקת הביטחון של עיריית באר שבע – הגיעו למקום ופעלו מספר פעמים במהלך הלילה להפסקת הרעש מתוך מסיבה שהתקיימה במקום. במהלך הטיפול המשטרתי, הושלכו לעבר ניידת המשטרה בקבוקי זכוכית שפגעו בניידת ובשוטר, ולאחר מכן מספר רב של חשודים יצאו מהבית והחלו לתקוף את השוטרים ולאיים על חייהם.
בתוך כך, כוחות משטרה גדולים של תחנת באר שבע, סיירת הביטחון של עיריית באר שבע, יס”מ נגב ומג”ב הוזעקו למקום ופעלו להשלטת הסדר תוך כדי התפרעות המונית של משתתפי המסיבה, שהחלו לתקוף את השוטרים שהשתלטו על הפורעים, וביצעו את מעצרם של 12 חשודים המעורבים באירוע. כתוצאה מהאירוע נפגעו 4 שוטרים אשר נזקקו לטיפול רפואי.
בתוך כך, כלל המעורבים, ביניהם 3 קטינים, נעצרו לחקירה בתחנת באר שבע. על בסיס חומר הראיות שייאסף נגדם הם יובאו היום לדיון בפני בית משפט השלום בבאר שבע בבקשה להאריך את מעצרם.
ממשטרת ישראל נמסר: ”משטרת ישראל תמשיך לטפל בחומרה נגד כל אירוע אלימות, לרבות אירועי אלימות כלפי שוטרים אשר פועלים לילות כימים על מנת להבטיח את שלום הציבור בשגרה ובחירום. כל אירוע אלימות יטופל באפס סובלנות באופן נחוש וחסר פשרות תוך מיצוי הדין עם פורעי החוק למען שלום הציבור ובטחונו”.
בשל כך, החלו להגיע למקום כוחות משטרה נוספים של תחנת באר שבע וכוחות יס”מ נגב ומג”ב ואלו פעלו להחזרת הסדר במקביל להתפרעות המונית של משתתפי המסיבה שהמשיכו לתקוף את השוטרים. כאמור, המשטרה עצרה 12 חשודים, ביניהם 3 קטינים, אשר תקפו את השוטרים. כתוצאה מאותו אירוע אלים, דוברות משטרת ישראל מסרה כי 4 שוטרים נזקקו לטיפול רפואי.
עוד מסרה דוברות המשטרה כי המעורבים נעצרו לחקירה בתחנת באר שבע וכי “על בסיס חומר הראיות שייאסף נגדם, הם יובאו היום לדיון בפני בית משפט השלום בבאר שבע בבקשה להאריך את מעצרם”.
תגובת דוברות משטרת ישראל לא איחרה להגיע ומטעמה נמסר: “משטרת ישראל תמשיך לטפל בחומרה נגד כל אירוע אלימות, לרבות אירועי אלימות כלפי שוטרים אשר פועלים לילות כימים על מנת להבטיח את שלום הציבור בשגרה ובחירום. כל אירוע אלימות יטופל באפס סובלנות באופן נחוש וחסר פשרות תוך מיצוי הדין עם פורעי החוק למען שלום הציבור ובטחונו”.
אתמול בלילה, סמוך לחצות, התקבל דיווח במשטרה אודות אירוע של הקמת רעש מתוך בית בשכונת נווה נוי בעיר באר שבע. כוח שיטור של תחנת באר שבע הגיע למקום ופעל מספר פעמים במהלך הלילה להפסקת הרעש מתוך מסיבה שהתקיימה במקום. במהלך הטיפול המשטרתי הושלכו לעבר ניידת המשטרה בקבוקי זכוכית שפגעו בניידת ובשוטר, ולאחר מכן מספר רב של חשודים יצאו מהבית והחלו לתקוף את השוטרים ולאיים על חייהם.
כוחות משטרה גדולים של תחנת באר שבע, יס”מ נגב ומג”ב הוזעקו למקום ופעלו להשלטת הסדר תוך כדי התפרעות המונית של משתתפי המסיבה, שהחלו לתקוף את השוטרים שהשתלטו על הפורעים, וביצעו את מעצרם של 12 חשודים המעורבים באירוע. כתוצאה מהאירוע נפגעו ארבעה שוטרים אשר נזקקו לטיפול רפואי.
כלל המעורבים, ביניהם שלושה קטינים, נעצרו לחקירה בתחנת באר שבע. על בסיס חומר הראיות שייאסף נגדם הם יובאו היום לדיון בפני בית משפט השלום בבאר שבע בבקשה להאריך את מעצרם. משטרת ישראל תמשיך לטפל בחומרה נגד כל אירוע אלימות, לרבות אירועי אלימות כלפי שוטרים אשר פועלים לילות כימים על מנת להבטיח את שלום הציבור בשגרה ובחירום. כל אירוע אלימות יטופל באפס סובלנות באופן נחוש וחסר פשרות תוך מיצוי הדין עם פורעי החוק למען שלום הציבור ובטחונו.

 

כתבות נוספות

שתף ברשתות החברתיות.

About Author

blank