שיבושים וחסימות בבאר שבע

Pinterest LinkedIn Tumblr +

הבוקר (יום שלישי) החלו ההפגנות והמחאות בבאר-שבע והנגב שצפויים לשבש את התנועה בכבישים ואת השגרה של התושבים. שני מייצגי בוקר של מחאת נשים מתקיימים בשעות אלה בכיכר להב ובכיכר פורה בבית קמה.
עד כה במסגרת המחאות בוצעו חסימות כבישים ועיכוב התנועה ע”י שיירות רכבים ובשעה זו יוצאות לדרך גם המחאות ברכבת ישראל. מלבד למחאה שמתקיימת כעת בתחנת רכבת באר שבע מרכז אמורות להתקיים מחאות בעוד כבחמישה תחנות רכבת נוספות ברחבי הארץ: חיפה מרכז השמונה, בנימינה, הרצליה, תל אביב השלום, ותחנת לוד.
מדובר על הפעם הראשונה שהמחאה הגיעה גם לתחנות הרכבת ברחבי הארץ, כאשר מטרת מחאה זו הינה להיפגש עם נוסעי הרכבת, לשוחח עימם ולהעלות מודעות ולא למנוע כניסה/יציאה מהרכבת.
קודם לכן בשעה 10:00 בבוקר ימתינו עשרות מפגינים ליו”ר הכנסת אמיר אוחנה שמגיע לביקור במוזיאון אנז”ק בבאר-שבע לשבש את ביקורו. באותה שעה תצא שיירה של כלי רכב מחניית הקונכיה בבאר-שבע לכיוון קיבוץ משמר הנגב בנסיעה איטית, בקיבוץ מסתובבים וממתינים לחבירה לשיירת עוטף עזה משם תמשיך השיירה למפגש בצומת אשל הנשיא והשיירה תמשיך לבאר-שבע.
השיירה תחצה את באר-שבע דרך שדרות רגר ותמשיך לבית קמה. השיירה של הרכבים תגרום לשיבושים בנתיבים שיעברו ולא מעט פקקים. המחאה הגדולה המתוכננת היום תתקיים בשעה 20:00 במרכז המורים בבאר-שבע ומשם יצעדו אלפי המפגינים לאורך שדרות רגר עד לכייון קניון הנגב לאורך מסלול זה יסגרו רחובות ונתיבים וצפויים שיבושים קשים בתנועת כלי הרכב ופקקים שיגרמו לעומסים גדולים.
תושבים בבאר-שבע מביעים זעם על שיבוש שגרת חייהם וברשתות החברתיות יצאו בקריאה להתארגן ולשבש את ההפגנות ולחסום את הכניסות לקיבוצים באזור.

כתבות נוספות

שתף ברשתות החברתיות.

About Author

blank