שלמה יצחקי, תושב תל אביב איים ברצח ודקר אדם בבטנו

Pinterest LinkedIn Tumblr +

יצחקי מואשם בדקירת אדם שנפצע באופן קשה, לאחר ויכוח שהתפתח בין השניים הלך הנאשם להביא חפץ חד וביצע את מעשיו, לדבריו הוא אינו מעורב באירוע ובמרבית החקירות שמר על זכות השתיקה
כתב אישום הוגש היום (ראשון) בבית המשפט המחוזי בתל אביב נגד תושב תל אביב שלמה יצחקי, בן 32, שבמהלך ויכוח דקר אדם אחר ובעקבות כך יצאו איבריו הפנימיים מגופו.

מהאישום עולה כי הנאשם ואדם נוסף שהו בבניין נטוש ברחוב יסוד המעלה בתל אביב כאשר בשלב מסוים התנהל ויכוח בין השניים במהלכו איים הנאשם על המתלונן כי ירצח אותו.

לאחר מכן הנאשם עזב את הבניין וחזר עם חפץ חד. הוא ביקש מאדם אחר לקרוא למתלונן ולאחר שזה יצא החוצה החלו לריב שוב עד שהנאשם תפס את המתלונן בחולצתו, שלף מכיסו את החפץ החד ודקר את המתלונן פעמיים בבטנו. לאחר מכן הנאשם דחף את המתלונן ועזב את המקום. כתוצאה ממעשיו של הנאשם, פונה המתלונן לבית החולים “איכילוב” במצב קשה אך יציב כשאיבריו הפנימיים יוצאים מהחתך שנפער בבטנו והוא סובל מדימום חמור.

‘הנאשם בחקירותיו הכחיש את מעורבותו באירוע, זיהה את עצמו בתצלומי האבטחה וטען שרק הזמין אמבולנס עבור הקורבן. במרבית חקירותיו המשיב שמר על זכות השתיקה.

לחובת הנאשם עבר פלילי עשיר הכולל שמונה הרשעות קודמות בעבירות שיש בהן יסוד של אלימות והפרקליטות ציינה בבקשת המעצר: ״הנה כי כן, מדובר במשיב שעולם הפשע אינו זר לו, בעברו עבירות אלימות משמעותיות, בגינן, בין היתר, ריצה תקופות מאסר ממושכות והנה המשיב מבצע שוב עבירת אלימות נוספת וחמורה במיוחד״.

כתבות נוספות

שתף ברשתות החברתיות.

About Author

blank