שרת התחבורה הגיעה לסיור בבאר שבע

Pinterest LinkedIn Tumblr +

שרת התחבורה הגיעה לסיור בבאר שבע והבטיחה המון הבטחות, רכבת קלה למרכז, בתוך העיר ולעבר בסיסי צה”ל החדשים בלקית הסמוכה לעומר – שרת התחבורה מירי רגב הגיעה לסיור בבאר שבע, נפגשה עם ראש העיר והבטיחה כי תקדם הצעות לפיתוח התשתיות.

“מעבר צה”ל לנגב הוא משימה לאומית ויש לקדם הצעת מחליטים לקידום התשתיות בעיר באר שבע”: כך הצהירה היום שרת התחבורה מירי רגב, במהלך ביקורה בבירת הנגב.
במהלך ביקורה, הודיעה רגב כי בעקבות מעבר צה”ל לנגב, יש לקדם הצעת מחליטים של תשתיות התחבורה בעיר באר שבע כחלק ממשימה לאומית לשיפור תשתיות בירת הנגב. “זוהי משימה של כלל ממשלת ישראל ולא רק של העיר באר שבע”, הדגישה. בדיון שנערך עימה, נכחו ראש עיריית באר שבע, רוביק דנילוביץ’, ראש מנהל תשתיות, אבנר פלור, מנכ”לי יחידות הסמך של המשרד נתיבי ישראל, נתיבי איילון, רכבת ישראל וגורמי מקצוע נוספים.
במהלך הפגישה, נידונו קידומם של הפרוייקטים התחבורתיים הגדולים שמקודמים בעיר באר שבע ובהם הרכבת הקלה בין באר שבע לליקית, רשת המסילות המהירות בין באר שבע לתל אביב ומתח”ם רכבת צפון ורכבת מרכז בעיר.
לאחר הביקור, טענה השרה: “במסגרת ביקור מקצועי בעיר באר שבע שמעתי מקרוב אחר התקדמות הפרוייקטים התחבורתיים הגדולים שמקודמים בעיר כחלק ממעבר צה”ל לנגב. מדובר במגה מהלך שעתיד לקרות בקרוב ועל כן זוהי משימה לאומית חשובה. הנחתי כי יש לקדם הצעת מחליטים כי לבירת הנגב מגיע סטנדרטים גבוהים של תשתיות כמו בגוש דן. באר שבע כמטרופולין תסייע גם לחבל התקומה ותספק שירות תחבורתי יעיל ונוח לכלל האזור”.
ראש עיריית באר שבע, רוביק דנילוביץ’: “קיימנו דיון חשוב עם שרת התחבורה מירי רגב וצוותה בנוגע לעתיד תשתיות התחבורה בבאר שבע ובמטרופולין. חיזוק מטרופולין באר שבע הוא משימה לאומית. אני קורא לממשלת ישראל לקדם את החלטת הממשלה למטרופולין באר שבע, שתשים דגש גם על שדרוג תשתיות התחבורה והשירותים התחבורתיים, להאצת תנופת הפיתוח של באר שבע, וכחלק מהערכות למעבר בסיסי צה”ל לבאר שבע ולנגב. חיזוק באר שבע הינו חלק בלתי נפרד ממהלך הלאומי הנדרש לשיקום העוטף והנגב המערבי.”

שתף ברשתות החברתיות.

About Author

blank