תושב באר שבע נעצר בחשד להסתה לרצח ראש הממשלה נתניהו

Pinterest LinkedIn Tumblr +

יחידת הסייבר בלהב 433 פתחה בחקירה בגין הסתה חמורה לרצח נגד ראש הממשלה בנימין נתניהו בפלטפורמת טיק טוק. תושב באר שבע בן 40 והוא הובא בשעה זו לחקירה. בסיומה ובהתאם לממצאיה יובא לדיון בהארכת מעצרו בביהמ”ש השלום בראשל”צ.

תושב באר שבע (40) נעצר בחשד להסתה חמורה לרצח נגד ראש הממשלה מר בנימין נתניהו בפלטפורמת טיק טוק. בלשי יחידת הסייבר בלהב 433 עצרו את החשוד והוא מובא בשעה זו לחקירה במשרדי היחידה. בסיומה ובהתאם לממצאיה יובא לדיון בהארכת מעצרו בבית משפט השלום בראשון לציון.
יחידת הסייבר בלהב 433 פתחה בחקירה בגין הסתה חמורה לרצח נגד ראש הממשלה בנימין נתניהו בפלטפורמת טיק טוק. הבוקר (ראשון) בלשי היחידה עצרו חשוד, תושב באר שבע בן 40 והוא מובא בשעה זו לחקירה במשרדי היחידה, בסיומה ובהתאם לממצאיה יובא לדיון בהארכת מעצרו בביהמ”ש השלום בראשל”צ.

בתכנים שהעלה, כתב החשוד: ”אני קורא לכולם לצאת ולרצוח את בנימין נתניהו. בגללו נרצחו פה 1700 אזרחים. דמו בראשו. שם זין על המשטרה…הוא חייב לחטוף כדור בראש. אני זועק לכל האזרחים שחיים כאן במדינה הזאת לקחת נשק ולירות לביבי נתניהו בראש. דיקטטורים מזיזים רק עם כדור בראש. לרצוח את הבוגד. ולכל יפי הנפש אל תטרחו להתלונן במשטרה”.

עוד כתב: “דיקטטורים מזיזים עם כדור בראש” לדבריו בפעמים הקודמות בהן הוא נחקר במשטרה הוא טען כי התחזו אליו ולא הוא זה שכתב את האיומים על ראה”מ “וכך אעשה שוב אם אדרש”

נוסף הוא לגלג על המשטרה שעצרה אותו לחקירה מספר פעמים ובכולם הוא יצא בלא כלום, לדבריו. “דיקטטורים מזיזים רק עם כדור בראש! לרצוח את הבוגד! ולכל היפי נפש אל תטרחו להתלונן במשטרה, חקרו אותי במשטרה כמה פעמים והכחשתי. אמרתי שהתחזו לי וכך אעשה שוב אם אדרש”.

כתבות נוספות

שתף ברשתות החברתיות.

About Author

blank