תושב תל אביב שדד אזרח מבאר שבע כי סירב לתרום לו כסף

Pinterest LinkedIn Tumblr +

יונס אלצאנע, תושב תל אביב במקור – מואשם כי שדד אזרח ברחוב אברהם אבינו, לאחר שהאחרון סירב לנדב לו כסף.

פרקליטות מחוז דרום הגישה לאחרונה כתב אישום כנגד יונס אלצאנע בן ה-41, תושב תל אביב במקור אשר שדד אזרח תמים בלב שכונה ד’ שסירב לנדב לו כסף.
האירוע התרחש לפני כשבועיים בסמוך לקיוסק ברחוב אברהם אבינו בשכונה ד’. לקראת השעה 19:00, הגיע תושב באר שבע אל המקום במטרה לקנות סיגריות. בזמן הזה, אלצאנע, שכבר בילה מספר שעות במקום – המתין מחוץ לעסק.

כאשר סיים אותו אזרח את הקנייה, יצא החוצה מן הקיוסק כאשר אז פנה אליו אלצאנע וביקש ממנו שיתרום לו כסף. האזרח השיב כי אין לו כסף מזומן לתת והחל ללכת מן הזירה כאשר אלצאנע עוקב אחריו. שלב מסויים, כשהוא מתקרב אליו מאחורה – אחז אלצאנע בכתפיו של המתלונן, דחף את ידיו לכיסו וגנב ממנו בכוח סכום של כ-170 ש”ח.

בין השניים החלה קטטה, כאשר אותו אזרח מנסה להשתחרר מאחיזתו של אלצאנע, אשר אף קרע את מכנסיו של הנתלונן במהלך הקטטה. הוא נעצר לאחר מכן בידי שוטרי תחנת באר שבע, ובכתב האישום שהוגש נגדו נטען: ”הנאשם במעשיו אלו, גנב דבר, ובשעת מעשה או בתכוף לפניו או לאחריו, ביצע מעשה אלימות באדם או בנכס כדי להשיג את הדבר הנגנב, או לעכבו אצלו או כדי למנוע התנגדות לגניבת הדבר ולהתגבר עליה”.

שתף ברשתות החברתיות.

About Author

blank