תכנית לשכונת מגורים חדשה בבאר שבע

Pinterest LinkedIn Tumblr +

תכנית להקמת שכונת מגורים חדשה בבאר שבע, שתחבר בין העיר העתיקה, שכונת נווה נוי ומתחם הסינמה סיטי, תעלה בקרוב לדיון ראשון לקראת הפקדה בוועדה המחוזית דרום. התכנית, נויה על הנחל, מציעה בנייה חדשה של 840 יח”ד בנייה חדשה כחלק “ממתחם המלאכה” בעיר. התכנית, שהציעה במקור 1,006 יח”ד, קיבלה את המלצת הוועדה המקומית להפקדה. כעת היקף הבינוי עודכן ל-840 יח”ד, וכן 140 יח”ד למלונאות.

תכנית “נויה על הנחל”, של היזם דוד זגדון, היא תכנית לבנייה חדשה כחלק “ממתחם המלאכה” המציעה חיזוק וחיבור בין שכונת נווה נוי והעיר העתיקה, מתחם הסינמה סיטי וקישור לכיוון צפון לתחנה המרכזית ושוק באר שבע.
התכנית מציעה כאמור כ-840 יח”ד בשילוב של בניה נמוכה, מרקמית ומגדלי מגורים, דיור מכליל, שטחים לצורכי ציבור, מלונאות, מסחר מוטה רחוב ותעסוקה, הכל בשילוב שצ”פים ושטחים פתוחים בין הבניינים, הצפיפות המוצעת היא צפיפות ברוטו של 26.9 יח”ד לדונם וצפיפות נטו של 54.7 יח”ד. התכנית מציעה בינוי של בנייה מרקמית בגובה של 7-10 קומות, משולבת בבנייה גבוהה של 12-14 קומות ומגדלים של עד 29 קומות. כמו כן, התכנית מציעה מבנה אחד משולב מגורים מסחר ותעסוקה וכן מתוכנן מלון בן 10 קומות מעל קומת קרקע, ו-3 קומות תת קרקעיות.
לקראת הדיון בוועדה המקומית, אמר היזם דוד זגדון ל”מגדילים”: “הפרויקט הזה הוא אחד מהפרויקטים שיכולים להרים את כל אזור התעשייה. הפרויקט יקשר בין העיר העתיקה לסינמה סיטי, ויהפוך את כל האזור הזה, שכל השנים היה אזור מוזנח לשכונה מדהימה. לקחתי מקום שהיה באזור תעשייה, שבמשך כל השנים הייתה בו פסולת, ואני הולך לבנות שם שכונה מדהימה, וזה ירים את כל האזור. השכונה תקשר בין העיר העתיקה למתחם הסינמה סיטי

כתבות נוספות

שתף ברשתות החברתיות.

About Author

blank