סרן במיל׳ אריאל מבאר שבע זכתה להוקרה

Pinterest LinkedIn Tumblr +

מאז השביעי באוקטובר, אריאל, תושבת באר שבע וקצינת מבצעים בחטמ”ר שומרון – נלחמת על הבית, בעוד בן זוגה נמצא בעזה. כעת, היא זכתה להוקרה על פועלה בתקופה האחרונה

השבוע, התקיים ערב הוקרה לאנשי המילואים של חטמ״ר שומרון, כאשר במהלך הערב חולקו תעודות הצטיינות ע״י המח״ט, אל״ם שמעון סיסו, למילואימניקים אשר בלטו בתפקוד שלהם מתחילת המלחמה עד כה.
בין כלל המצטיינים נבחרה סרן במיל׳ אריאל מבאר שבע שמשרתת כקצינת מבצעים במילואים בחטמ״ר שומרון. אריאל התחילה את שירותה הצבאי בתור מדריכת חי״ר, לאחר מכן מילאה מספר תפקידי קצונה שביניהם שימשה כקצינת המבצעים של חטמ״ר יהודה ומפקד פלוגה בקורס הכשרות של מדריכות החי״ר. כמו כן, שירתה אריאל במילואים בתקופת הקורונה בפיקוד העורף ושימשה כקצינת המבצעים של יחס״ם 828.
בשביעי באוקטובר אריאל היתה עם משפחת בן זוגה בצפון, בן זוגה של אריאל הוקפץ גם הוא בצו 8 לתפקיד סמ״פ בהנדסה קרבית וכיום נלחם בעזה.
היא מספרת כי האתגר במילואים הוא לתאם שיחות עם בן הזוג שנמצא בעזה אל מול הלו״ז שלה בתפקיד. לצד זאת היא מרגישה תחושת סיפוק מכיוון שהיא לוקחת חלק בשמירה על ההתיישבות ביהודה ושומרון ומשפיעה על ביטחון התושבים: ״אני מודה על הזכות לשרת את המדינה בשעתה הקשה, לא הייתי יכולה להיות במקום אחר״.

כתבות נוספות

שתף ברשתות החברתיות.

About Author

blank