תלמידים תקפו באכזריות תלמיד בתיכון בבאר שבע

Pinterest LinkedIn Tumblr +

אירוע אלימות חריג התרחש אתמול במקיף בבאר שבע – ילד בן 13 הותקף על ידי קבוצת ילדים גדולים ממנו, גם כשהוא התחיל לבכות והתחנן שיעזבו אותו הם לא שחררו, האלימות הקיצונית בסרטון ברשתות החברתיות הביאה את המשטרה לפתוח בחקירה.

אלימות קשה בבית ספר בבאר שבע: בסרטון שהופץ ברשתות החברתיות, נראה ילד מוקף על ידי תלמידים אחרים, שמכים אותו באגרופים ובבעיטות כשהוא שוכב על הרצפה ומתחנן
המקרה אירע ביום ראשון בסיום יום הלימודים בין תלמידים בכיתות ז’-ח’. מיד כשהסרטון הופץ, מנהל המוסד החינוכי פרסם והפיץ הודעה להורים בה הוא מתאר את השתלשלות הדברים.

מנהל בית הספר: “האירוע לא נובע בשל חרם חברתי”

מנהל המוסד החינוכי מבהיר במכתבו להורים: “בית הספר דוגל באפס סובלנות לאירועי אלימות ועל כן לא היססנו לטפל בחומרה ואף לערב את המשטרה. אירועים מעין אלו הם חריגים בבית הספר, אך גם באירועים שישנם מידי פעם, אנחנו מטפלים במלוא החומרה כי מוגנות התלמידים היא תמיד בראש מעייננו”.

מהמשטרה נמסר: “משטרת ישראל פתחה ביום ראשון השבוע בחקירה בעקבות דיווח שהתקבל אודות אירוע אלימות בעיר באר-שבע במעורבות מספר קטינים. במסגרת החקירה הוגשו היום תלונות נגבו עדויות ונאספו ממצאים נוספים במטרה לאתר את המעורבים ולהביאם לחקירה בתחנת באר-שבע”.

כתבות נוספות

שתף ברשתות החברתיות.

About Author

blank