סופר ”הצינור” יפתח הערב בבאר שבע

Pinterest LinkedIn Tumblr +

סופר הצינור ייפתח היום (18.12.23) בשעה 19:00 ברחוב ביאליק 26 בב”ש. לקראת הפתיחה החגיגית הנה קצת מהמחירים שיוצגו בסופר.

סופר הצינור ייפתח הערב (18.12.23), בשעה 19:00, במרכז חן (שכונה ב’) ברחוב ביאליק 26. לקראת הפתיחה החגיגית החלטנו לנסות ולברר טיפה יותר על הסופר החדש והמודל העומד מאחוריו ולשם כך פנינו לאמיר שואן, ראש מחלקת תחקירים ומנהל הפרוייקטים בתכנית “הצינור” שעומדת מאחוריי היוזמה המבורכת. 

blank

סופר “הצינור” הינו סופר חברתי שמופעל ע”י עמותת אשל חב”ד והוא סופר ללא מטרות רווח, כלומר הפער בין מחיר המכירה של המוצר למחיר הקניה נועד אך ורק לכיסוי עלויותיו של הסופר, לרבות שכר העובדים וההנהלה. בניגוד לסופר רגיל, בסופר “הצינור” אין בעל הון שגוזר בסוף קופון שמן מרווחי הסופר, מה שיאפשר לסופר למכור מוצרים במחירים זולים בהרבה.
הסניף שייפתח בב”ש הערב הינו הסניף הקבוע הראשון של “סופר הצינור” יישאר פתוח לכל הפחות שנה ויוחלט בהמשך האם להשאירו פתוח בהתאם לביקושים, זאת לאחר פיילוט מוצלח שנערך בת”א שמטרתו הייתה לבדוק האם הציבור מוכן לשנות את הרגלי הצריכה שלו ולצרוך מוצרים תחליפיים במקום את המותגים הגדולים והידועים. ב”צינור” מספרים כי המוצרים התחליפיים זכו להצלחה ונמכרו בכמויות גדולות מאוד ולאור זאת החליטו על פתיחת הסניף הראשון הערב בב”ש, כאשר בהמשך מתכננים ב”סופר הצינור” לפתוח סניפים נוספים, תחילה בפריפריה ובהמשך גם במרכז הארץ.

blankב”צינור” מדגישים כי המותגים הקטנים יוכלו לספק היצע מוצרים גדול מספיק גם אם הרשת תתרחב ותכלול גם 100 חנויות, שכן היצרנים הקטנים הם בעלי כוח ייצור גדול יחסית.

כתבות נוספות

שתף ברשתות החברתיות.

About Author

blank