עצומה כנגד הקמת בית המלון בבאר שבע

Pinterest LinkedIn Tumblr +

תושבי שכונת נווה נוי בבירת הנגב הקימו עצומה עם מאות חתימות במחאה על הקמת בית מלון בשטח הפארק הממוקם במפתן השכונה • הם טוענים כי הוטעו ע”י העירייה: “ועד השכונה הלך לישיבה, הם שאלו האם יוקם מלון וקיבלו תשובה חד משמעית – לא.

“המלון הזה לא ישרת אותנו, גב המלון הוא החצר שלנו, כל השירות שלו, משאיות, אוכל, פסולת, הכל יהיה בחזית שלנו”, מספר תושב השכונההגיעו מים עד נפש: תושבי שכונת נווה נוי בבאר שבע מוחים על הקמת בית מלון בשטח הפארק הממוקם במפתן השכונה. בשנים האחרונות תושבי השכונה סובלים מפקקים ומרעש, עומסים וצפיפות. בשעות העומס מדובר פשוט בשכונה נצורה.
מדובר בשכונה ותיקה שנהנתה ועדיין נהנית ממרקם החיים הייחודי שלה, מעין מושב עירוני. וכיום עבור התושבים, אלפיים במספר, הקמת המלון היא גזר דין מוות על פארק שמהווה הריאה הירוקה היחידה שלהם. בניית שכונות, מרכזים מסחריים ובתי מלון נראה כמו צעד מבורך לעיר מתפתחת אך המיקום של השכונה על סיפו של נחל באר שבע מייצר מצב שהגישה אליה מתאפשרת דרך שני גשרים, ומאחר והיא ממוקמת בקצה העיר, כל באי העיר והשבים ממקומות העבודה במרכזי המסחר ואזור התעשייה הסמוכים מנסים להימנע מהכבישים הראשיים ומחפשים דרכי גישה חלופיים.

כתבות נוספות

שתף ברשתות החברתיות.

About Author

blank